باربری نارمک

باربری و اسباب کشی در نارمک - بسته بندی اثاثیه درنارمک

باربری نارمک

باربری و اسباب کشی در نارمک - بسته بندی اثاثیه درنارمک

نکات اسباب کشی 2

قبل از باربری در ادارات برنامه ریزی کردن بخش مهم کار می باشد.

برای آنکه بتوانید در زمان کوتاهی جابه جا شوید وشرکتتان برای مدتی تعطیل نباشد، نیازمند یک برنامه ریزی از قبل تعیین شده، جامع و دقیق هستید تا مشتریان برای انجام کارهای خود دچار سردرگمی و کلافگی نشوند. در ضمن می بایست قبل از تغییر مکان، مشتریان خود را از محل جدید شرکت آگاه کنید.

شما باید لیستی از انتظارات و زمان دقیق جابه جایی خود را بین کارمندان توزیع کنید. تا آنها بدانند دقیقا برای اسباب کشی چه کارهایی باید انجام دهند و کدامیک از وسایل اتاق کارشان را باید خودشان بسته بندی کنند و مسئولیت آن را بر عهده داشته باشند.

یکی از دلایلی که اهمیت برنامه ریزی را بیش از پیش روشن می کند، این است که کارمندان بتوانند کارهای ارباب رجوع و شرکت را در روزهای قبل از انتقال، تقسیم بندی کنند و انجام دهند و کارهارا برای روز پایانی که امکان تعطیلی شرکت وجود دارد نگذارند.

می توانید با نصب آدرس جدید شرکت در همه راهروها و فضاهای عبور مرور، مطمئن باشید همه می توانند به آدرس جدید دسترسی داشته باشند تا برای رفت و آمد به محل جدید شرکت دچار مشکل نشوند.  

اقداماتی که قبل از جابجایی به مکان جدید در ادارات باید انجام دهید.

قبل از اینکه بخواهید اسباب کشی کنید و جابجا شوید، محل جدید اداره یا شرکت را تمیز و مرتب کنید. برخی از لوازم جانبی اداره ها یا شرکت ها بسیار حساس و مهم می باشند. در هنگام حمل اثاثیه به مکان جدید باید با شرکت های حمل اثاثیه هماهنگ کنید که چه وسایلی برای جابجایی وجود دارند. به طور مثال: حمل گاو صندوق، حمل میزها، کامپیوترها و … تا از قبل آمدن به محل اسباب کشی، برنامه ریزی کرده و ماشین مناسبی برای حمل اثاثیه در نظر بگیرند. برای اینکه اسباب کشی منزل راحت و سریعی داشته باشید، از قبل مشخص کنید که هر کدام از وسایل مورد نیاز در کدام قسمت اداره یا شرکت قرار بگیرد. به طور مثال، مشخص کنید که کارگران حمل اثاثیه (سه سوت بار)، میز کنفراس را در کدام اتاق و یا پرینتر و میز کارمندان را در کجا بگذارند. فراموش نکنید در صورت داشتن دستگاه حضور و غیاب و تلفن سانترال، آن ها را قبل از انتقال به مکان جدید نصب کنید.

در بسته بندی لوازم الکترونیکی و کامپیوتری در ادارات دقت زیادی کنید.

لوازم و وسایلی را که قرار است به محل جدید ببرید؛ از قبل مشخص و بسته بندی کنید. یکی از نکات مهم در اسباب کشی اداره ها و شرکت ها، حمل و نقل لوازم الکترونیکی و کامپیوتری از جمله پرینتر، فکس، مانیتور و … می باشد. بسته بندی، جابه جایی و زمان ارائه این دستگاه ها توسط شرکت های اسباب کشی اهمیت بسیار زیادی دارد. توجه کنید که لپ تاپ ها، مانیتور و کیس کامپیوتر، حساس و شکستنی هستند و باید در کارتن و جعبه های مخصوص خود گذاشته شوند.

هنگام قرار دادن دستگاه های پرینتر، فکس و اجزای کامپیوتر از جمله کیس، مانیتور و یا صفحه کلید، بهتر است در داخل جعبه از مواردی مانند فوم و یا پلاستیک حباب دار پر کنید تا در طول اسباب کشی در اصفهان، جابجایی و حمل اثاثیه، میزان ضربه وارده به آن ها به حداقل برسد. البته در نظر داشته باشید که کارگران با تجربه و حرفه ای شرکت حمل اثاثیه سه سوت بار، به خوبی از عهده این کار بر می آیند و کاملا به اهمیت چنین مواردی واقف هستند.

هنگام حمل اثاث منزل ، بعضی از افراد به دلیل نداشتن تجربه کافی برای حمل اثاثیه منزل مطمئنا دچار مشکلاتی در این زمینه می شوند و همین دلسردی از کار اسباب کشی و حمل اثاثیه باعث شده است که بعضی از افراد کار حمل اثاثیه منزل را سخت بدانند و در این راستا دچار مشکلات شده باشند ، از این رو ما در باربری جا بخ جا خدمات تخصصی اسباب کشی را انجام می دهیم.

نکات مهم در اسباب کشی ادارات

اگر می خواهید بسته بندی بارها را خودتان انجام دهید بهتر است، جعبه هایی در سایز های مختلف همراه با مقداری طناب و پلاستیک های حباب دار و روزنامه های باطله تهیه کنید و خودتان شروع به بسته بندی وسایل کنید.

بهتر است اسناد و قرار دادهایی که بسیار مهم است را خودتان یا فرد قابل اعتمادتان با ماشین شخصی جابه جا کنید تا احتمال آسیب یا گم شدن آن را به حداقل ممکن برسانید.

توجه کردن به این مسئله هم مهم است که در هنگام بسته بندی وسایل می بایست لوازمی که داخل هر بسته بندی قرار می گیرد مشابه بوده تا در هنگام باز کردن بسته ها در پیدا کردن هر وسیله دچار مشکل نشویم

آنچه که واضح است در اسباب کشی شرکت ها، وسایلی از قبیل ، صندلی ، میز، پرینتر، کامپیوتر و…جابه جا می شوند پس اگر می خواهید کار بستن بارها را خود انجام دهید باید کارتون و جعبه هایی با سایزهای مورد نظر را تهیه کنید.

قبل از ورود به مکان جدید برای آنکه در وقت صرفه جویی کنید باید تمامی سیستم های برق ، گرمایشی و سرمایشی را بررسی کنید و از سلامت آنها مطمئن شوید و مکان جدیدتان باید تمیز و عاری از هر گونه خاک و…باشد تا بتوانید جعبه ها را با خیال راحت باز کنید و وسیله ها را بچینید.

در هر صورت برای داشتن یک اسباب کشی آسان و بی دردسر، بهتر است با شرکت های حرفه ای، مشورت های لازم را انجام دهید. شرکت سه سوت بار تهران آماده همکاری با شما عزیزان است.

باربری سه سوت بار با بیش از یک دهه سابقه در امر باربری در تهران اکنون آماده همکاری با ادارات و شرکت ها جهت هرگونه خدمات باربری می باشد. باربری ادارات و شرکت ها امری بسیار متداول میباشد، از جابجایی شرکت به مکان جدید تا فرستادن محصولات و سفارشات مشتریان به نقاط مختلف شهر تهران و یا کشور. سه سوت بار با پیشنهاد همکاری طولانی مدت با شرکت ها و ادارات در تهران آماده ارائه خدمات باربری با تخفیف ویژه و همکاری طولانی مدت میباشد.