باربری نارمک

باربری و اسباب کشی در نارمک - بسته بندی اثاثیه درنارمک

باربری نارمک

باربری و اسباب کشی در نارمک - بسته بندی اثاثیه درنارمک

نکات اسباب کشی 2

قبل از باربری در ادارات برنامه ریزی کردن بخش مهم کار می باشد.

برای آنکه بتوانید در زمان کوتاهی جابه جا شوید وشرکتتان برای مدتی تعطیل نباشد، نیازمند یک برنامه ریزی از قبل تعیین شده، جامع و دقیق هستید تا مشتریان برای انجام کارهای خود دچار سردرگمی و کلافگی نشوند. در ضمن می بایست قبل از تغییر مکان، مشتریان خود را از محل جدید شرکت آگاه کنید.

شما باید لیستی از انتظارات و زمان دقیق جابه جایی خود را بین کارمندان توزیع کنید. تا آنها بدانند دقیقا برای اسباب کشی چه کارهایی باید انجام دهند و کدامیک از وسایل اتاق کارشان را باید خودشان بسته بندی کنند و مسئولیت آن را بر عهده داشته باشند.

یکی از دلایلی که اهمیت برنامه ریزی را بیش از پیش روشن می کند، این است که کارمندان بتوانند کارهای ارباب رجوع و شرکت را در روزهای قبل از انتقال، تقسیم بندی کنند و انجام دهند و کارهارا برای روز پایانی که امکان تعطیلی شرکت وجود دارد نگذارند.

می توانید با نصب آدرس جدید شرکت در همه راهروها و فضاهای عبور مرور، مطمئن باشید همه می توانند به آدرس جدید دسترسی داشته باشند تا برای رفت و آمد به محل جدید شرکت دچار مشکل نشوند.  ادامه مطلب ...

نکات اسباب کشی 1

نکات مهم که دراسباب کشی وباربری ادارات باید رعایت کرد:

اسباب کشی و حمل وسایل منزل، شرکت و یا کارخانه با یکدیگر متفاوت است و هر کدام نیاز به دانش، تجربه و تخصص مخصوص به خود دارد. مواردی نظیر نوع بسته بندی، نحوه انتقال بار به خودرو، انتخاب خودروی مناسب ( وانت بار، نیسان بار، خاور، کامیون و … ) روش خالی کردن و چیدن بار در مقصد از جمله مواردی هستند که بسته به نوع بار تفاوت می کنند. حتی نحوه حمل اثاثیه منازل مختلف بسته به نوع وسایل و لوازم با یکدیگر تفاوت دارد. در بسیاری از موارد پیشنهاد سه سوت بار استفاده از خاورهای موکت کاری شده به منظور کاهش احتمال آسیب های حتی جزئی به وسایل و لوازم خانه و شرکت شماست.

انتخاب بهترین وسیله نقلیه برای حمل اثاثیه منزل به میزان اثاث و همچنین مقصد و مبدا بارگیری نیز ارتباط دارد. اینکه مبدا بارگیری برای حمل اثاثیه منزل در شرق ، شمال ، جنوب، مرکز یا غرب تهران باشد و همچنین ساعت بارگیری و حمل بار، از جمله موضوعات مهم برای انتخاب بهترین خودرو حمل بار در تهران محسوب می شوند.

بسیاری از مردم وقتی اسم اسباب کشی می آید ذهنشان به سمت جابه جایی منزل می روند و نمی دانند که باید ادارات نیز اسباب کشی انجام دهند و می توان گفت که یکی از سخت ترین حمل ونقل ها مربوط به اسباب کشی سازمانها می باشد و باربری ها باید چندین برابر یک اثاث کشی منزل زحمت و دقت کند.  ادامه مطلب ...