باربری نارمک

باربری و اسباب کشی در نارمک - بسته بندی اثاثیه درنارمک

باربری نارمک

باربری و اسباب کشی در نارمک - بسته بندی اثاثیه درنارمک

بهترین کارتن های بسته بندی برای اسباب کشی

کی از خدمات شمال بار استفاده از بهترین کارتن بسته بندی اثاثیه و وسایل منزل و شرکتها است. استفاده از کارتن و جعبه در بسته بندی برای اسباب کشی اهمیت زیادی دارد. امروزه از انواع کارتن اسباب کشی و حمل بار جهت بسته بندی و جابجایی بار و اسباب و اثاثیه توسط شرکت های اتوبار و باربری تهران استفاده می شود.

این کارتن ها از نوع چند لایه هستند (معمولا پنج لایه) و جهت بسته بندی لوازم مختلف به کار می روند. خوشبختانه فضای داخلی این کارتن ها که در سایزهای مختلفی در بازار موجودند، به اندازه کافی هست که بتوان بسیاری از وسایل و لوازم را در آنها قرار داد.

کارتن بسته بندی اسباب کشی، یکی از مهمترین لوازم باربری به شمار می رود. اگر شما هم قصد اسباب کشی با استفاده از خدمات شرکت های باربری را دارید، دو راه پیش روی شماست:  

1-  از یک شرکت باربری و اتوبار تهران بخواهید که امور بسته بندی را برای شما انجام بدهند.

2- بسته بندی را خودتان و بطور شخصی انجام دهید.

در هر یک از این دو حالت، جهت اسباب کشی و بسته بندی اسباب و اثاثیه، نیاز به جعبه و کارتن های مخصوص این کار است. اما در صورتی که بسته بندی را کارگران و پرسنل شرکت های باربری تهران، برای شما انجام می دهند، مسلما این امر هزینه کمی بیشتری را برای شما ایجاد می کند ولی در عوض در زمان صرفه جویی می کنید و خیالتان از بابت بسته بندی دقیق و درست، راحت خواهد بود. از طرفی بدلیل بسته بندی اصولی و حرفه ای احتمال آسیب رسیدن به اثاثیه بسیار کاهش می یابد و از هزینه های خسارت به لوازم تا حد زیادی می کاهد اما در هر دو صورت نیاز به این کارتن ها دارید بنابراین اگر خودتان امور بسته بندی را بدون استفاده از خدمات شرکت های اتوبار تهران انجام می دهید، باید به فکر خرید کارتن اسباب کشی نیز باشید.

در این زمینه البته رعایت نکات خاصی نیز لازم و ضروری است که باید هنگام اسباب کشی و بسته بندی (چه توسط شما و چه توسط کارکنان شرکت های باربری تهران) رعایت شوند:

• از بهترین نوع کارتن های موجود در بازار باید استفاده کنید که بتوانند وزن زیادی را تحمل کنند.

• برای اسباب کشی منزل می توانید از کارتن های بسته بندی در سایزهای مختلف و متفاوت استفاده کنید. چرا که هر یک از وسایل منزل ابعاد و جنس متفاوتی دارند. 

• پس از قرار دادن وسایل و اشیاء شکستنی درون کارتن ها، تا حد امکان فضای داخلی آنها با استفاده از لوازمی مانند پلاستیک نایلونی، کاغذ باطله، پلاستیک حبابدار، فوم و غیره باید به دقت توسط کارگران حمل بار پر شود تا در زمان جابجایی لوازم به آنها آسیبی وارد نشود.

• بعد از قرار دادن اشیاء و وسایل در کارتن های اسباب کشی، به دقت درب آنها را با استفاده از چسب زن بچسبانید. 

• روی هر یک از بسته ها نوع محتویات درون آنها (مثلا شکستنی و یا کتاب، لباس، ظروف و غیره) را بنویسید.

• دقت کنید که کارتن هایی که حاوی وسایل شکستنی هستند حتی الامکان جدا از سایر کارتن های حاوی اثاث منزل گذاشته شوند. 

شرکت اتوبار شمال بار با سالها تجربه در زمینه امور اسباب کشی و باربری تهران، می تواند بهترین خدمات را به مشتریان در این زمینه ارائه دهد. از جمله ارائه بهترین کارتن های درجه یک مخصوص اسباب کشی و همچنین فوم ضد ضربه و سایر وسایل مورد نیاز جهت بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت جهت جابجایی را می توانید از شمال تهیه نمایید.

ما با بهترین قیمت کلیه این امکانات و خدمات را در اختیار شما می گذاریم.

کارتن های ما دارای بهترین کیفیت و بالاترین مقاومت جهت حمل و جابجایی کلیه وسایل و لوازم سبک و سنگین هستند که با بهترین نرخ در اختیار شما گذاشته می شوند. به یاد داشته باشید که تهیه بهترین کارتن و جعبه های مخصوص اسباب کشی و حمل بار، به شما این امکان را می دهد که سازمان دهی بهتری برای جابجایی و حمل وسایل تان به مکان جدید (منزل و یا محل جدید شرکت) را انجام داده و در طول حمل اسباب و اثاثیه به محل جدید، وسایل و لوازم شما کوچکترین آسیبی نبینند.

 خوشبختانه بیشتر وسایل شرکت ها، اداره ها و یا منزل را می توان با استفاده از کارتن ها، بسته بندی کرد. از جمله:

• لباس، کیف و کفش

• وسایل و اشیاء دکوری

• وسایل اداری (دفترچه، نوشت افزار، کازیه، پوشه ها و پرونده ها و...) 

• دستگاه هایی مانند کامپیوتر، لپ تاپ، فکس و غیره

• تابلو 

• کتاب و مجله 

• کلیه ظروف، بشقاب، لیوان و سایر اشیاء مربوط به آشپزخانه

اگر شما هم می خواهید اقدام به تهیه و خرید کارتن اسباب کشی کنید، می توانید به جمع مشتریان ما بپیوندید. بهترین خدمات بسته بندی و باربری را از شمال بار بخواهید.