باربری نارمک

باربری و اسباب کشی در نارمک - بسته بندی اثاثیه درنارمک

باربری نارمک

باربری و اسباب کشی در نارمک - بسته بندی اثاثیه درنارمک

بسته بندی حرفه ای اثاثیه منزل

نگرانی برای بسته بندی وسایل منزل پیش از پروسه اسباب کشی بسراغ فرد می آید . این بخش از کار همزمان با زمزمه ی اسباب کشی خود را نشان میدهد و نتیجه ی این دغدغه را در عملکرد هر خانواده جهت پیدا کردن تعدادی جعبه ی مناسب میتوان یافت. زمانیکه معمولا افراد به تکاپو می افتند تا از هر سوپرمارکتی یا مغازه دار کارتن برای بسته بندی بیابند. ساقدوش بار با ارائه ی جعبه های مناسب با استحکامی بالا و اندازه ی مهندسی شده جهت بهترین بهره وری این دغدغه را تا حد امکان کاهش داده است.
انواع کارتن بسته بندی مناسب برای بسته بندی وسایل:
– کارتن ۵ لایه با مقاومت بالا و با اندازه ای ۲ برابر کارتن موز برای اجناس حساس مثل چینی و ظروف کریستالی
– کارتن بسته بندی لباس – کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که ۱۲ دست – لباس مجلسی و کت و شلوار)
– ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیب دار)
– لایف پک ( ۲- ۳ تا کشوی دراور لباس رو براحتی میشه درونش جا داد)
بسته بندی در حمل و نقل معنا و مفهومی متفاوت از معنای عام خود دارد. بسته بندی در حمل و نقل به هنر بسته بندی اجناس و وسایل در زمانی گفته میشود که هدف پیش رو انتقال و جابجایی است.
ما با دانستن اینکه بسته بندی اقلام و وسایل بطور بسیار جامع و اثرگذاری در صنعت حمل و نقل سایه افکنده‌است ، ( از باربری هایی که برای جابجایی مواد غذایی در نظر گرفته میشود تا جابجایی تجهیزات خاص صنعتی و لوازم منزل.) استراتژی خود را در بسته بندی به گسترش و ایجاد تنوع در بسته بندی قرار داده است. ازین رو با ارائه ی انواع پکیج های بسته بندی اروپایی ، ایرانی و سنتی برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل در اسباب کشی در خدمت شماست .
اگر حین باربری اثاثیه هایتان نگران صدمه دیدن آنها هتسید ما  با در دست داشتن محکم ترین و مجهز ترین بسته بندی ها آماده هر گونه باربری به تمامی نقاط کشور میباشیم، که این خود خیالی آسوده را به شما عزیزان خواهد بخشید.